Залізні історії від наших залізних героїв

photo
Руслан Арістархов
Начальник станції “Баси”.
27 лютого під час обходу станції “Суми-Товарна” зустріли військових та БМП ворога. Направили ворога до залізничного тупика. Де і захопили ворожий БМП та двох військових і здали територіальній обороні.
Артем Кисельов
Начальник станції “Суми-Товарна”.
27 лютого під час обходу станції “Суми-Товарна” зустріли військових та БМП ворога. Направили ворога до залізничного тупика. Де і захопили ворожий БМП та двох військових і здали територіальній обороні.
photo
photo
Микола Кубишко
Начальник станції Чернігів.
Зупинили проїзд російських танків та ешелонів та зберегли залізничний міст станції Чернігів від підриву - блокували проїзд залізничним мостом станції Чернігів та встановили на міст завантажені щебенем вагони зі сходом першого вагона з рейок. І зберегли міст від підриву.
Анатолій Прокопець
Заступник начальника станції Чернігів.
Зупинили проїзд російських танків та ешелонів та зберегли залізничний міст станції Чернігів від підриву - блокували проїзд залізничним мостом станції Чернігів та встановили на міст завантажені щебенем вагони зі сходом першого вагона з рейок. І зберегли міст від підриву.
photo
photo
Ірина Гармаш
Чергова по станції Слов'янськ.
Перші місяці війни працювала цілодобово. Разом з колегами евакуювала сотні тисяч людей, забезпечила постачання зброї військовим, а гуманітарну допомогу — містянам.
Галина Мошківська
Начальник станції Бородянка.
Під час бойових дій організувала оперативне відправлення поїздів та ефективну пропускну здатність залізничних станції Бородянка та Спартак. Під час окупації зберігала обладнання від мародерства.
photo
photo
Вікторія Стоцька
Начальниця станції Ірпінь.
З перших днів війни цілодобово евакуйовували мирних жителів Ірпеня. З початку березня відправляла по декілька тисяч людей за добу, доки 5 березня через підрив колії біля залізничного мосту евакуація залізницею стала неможливою.
Петро Філатов
З перших днів війни цілодобово евакуйовували мирних жителів Ірпеня. З початку березня відправляла по декілька тисяч людей за добу, доки 5 березня через підрив колії біля залізничного мосту евакуація залізницею стала неможливою.
photo
photo
Тетяна Чорній
Стрілець 3 розряду Харківського загону воєнізованої охорони.
Тетяна допомогла поліції виявити та затримати злочинницю, яка фотографувала інфраструктуру Харківського вокзалу. Коли правоохоронці проводили допит, Тетяна з керівником вже прибирали ворожі маячки.
Михайло Дубовик
Монтер колії Чернігівської дистанції колії.
27 лютого під ворожим обстрілом блокували міст через річку Десна 25 вагонами повних щебнем, розібрали колію та власноруч штучно зсадили з рейок перший навантажений щебнем напіввагон. Ворожа техніка по мосту не пройшла..
photo
photo
Олександр Муляренко
Монтер колії Чернігівської дистанції колії.
27 лютого під ворожим обстрілом блокували міст через річку Десна 25 вагонами повних щебнем, розібрали колію та власноруч штучно зсадили з рейок перший навантажений щебнем напіввагон. Ворожа техніка по мосту не пройшла..
Михайло Чесноков
Бригадир з поточного утримання й ремонту колій та штучних споруд Чернігівської дистанції колії.
27 лютого під ворожим обстрілом блокували міст через річку Десна 25 вагонами повних щебнем, розібрали колію та власноруч штучно зсадили з рейок перший навантажений щебнем напіввагон. Ворожа техніка по мосту не пройшла..
photo
photo
Ігор Яковчук
Начальник дільниці Чернігівської дистанції колії.
27 лютого під ворожим обстрілом блокували міст через річку Десна 25 вагонами повних щебнем, розібрали колію та власноруч штучно зсадили з рейок перший навантажений щебнем напіввагон. Ворожа техніка по мосту не пройшла..
Петро Куранда
Черговий по сортувальній гірці станції Почайна Київської дирекції залізничних перевезень.
З 24 лютого в умовах бойових дій евакуювали з київських підприємств цистерни з небезпечними вантажами аміаком, хлором та іншими. Та врятували Київ та киян від екологічної катастрофи та хімічного отруєння.
photo
photo
Михайло Гук
Начальник вантажного району станції Почайна Київської дирекції залізничних перевезень.
З 24 лютого в умовах бойових дій евакуювали з київських підприємств цистерни з небезпечними вантажами аміаком, хлором та іншими. Та врятували Київ та киян від екологічної катастрофи та хімічного отруєння.
Роман Бутенко
Начальник району електропостачання Харківської дистанції електропостачання.
Оперативно відновлювали електропостачання під час обстрілів Харкова. Це дозволило безперебійно евакуйовувати харків’ян залізницею.
photo
photo
Сергій Панченко
Старший електромеханік Харківської дистанції електропостачання.
Оперативно відновлювали електропостачання під час обстрілів Харкова. Це дозволило безперебійно евакуйовувати харків’ян залізницею.
Олег Шварц
Перший заступник директора філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Налаштував роботу найважливіших сервісів та систем інформаційної безпеки в умовах обстрілів та евакуації, організовував захист від кібератак на ресурси АТ «Укрзалізниця».
photo
photo
Дмитро Осадчук
Машиніст тепловозу локомотивного депо Ковель.
Під час бомбардування станції Коростень ця локомотивна бригада вивезла поїзд в складі 19 вагонів, заповнених людьми, у безпеку. І врятували життя сотень людей.
Олександр Сапожнік
Помічник машиніста.
Під час бомбардування станції Коростень ця локомотивна бригада вивезла поїзд в складі 19 вагонів, заповнених людьми, у безпеку. І врятували життя сотень людей.
photo
photo
Дмитро Скребець
Оглядач-ремонтник вагонів пункту технічного обслуговування вагонів Чернігів.
Протягом перших місяців війни цілодобово охороняв господарство станції, замуровував вибиті вікна, зливав воду у системі опалення, ховав оргтехніку та інструменти від мародерів та окупантів.
Сергій Касеко
Машиніст електровоза локомотивного депо Харків-Сортувальний.
1 березня після обстрілу ст. Харків-Пасажирський залізничники допомогли МНС та саперам витягнути ракету, яка не вибухнула та встрягла в землю поміж колій. Залізничники підігнали вагони “прикриття”, які щитом мали закрити собою пасажирську станцію на випадок вибуху. Ракету зачепили тросами до вагонів. Ризикуючи власним життям, машиністи рушили тепловоз та обережно витягнули ракету на землю. Ракету потім знешкодили.
photo
photo
Григорій Чумак
Машиніст тепловоза локомотивного депо Харків-Сортувальний.
1 березня після обстрілу ст. Харків-Пасажирський залізничники допомогли МНС та саперам витягнути ракету, яка не вибухнула та встрягла в землю поміж колій. Залізничники підігнали вагони “прикриття”, які щитом мали закрити собою пасажирську станцію на випадок вибуху. Ракету зачепили тросами до вагонів. Ризикуючи власним життям, машиністи рушили тепловоз та обережно витягнули ракету на землю. Ракету потім знешкодили.
Андрій Єрмоленко
Начальник відділу соціального діалогу Управління соціальної політики.
В цілодобовому режимі, практично без сну та відпочинку, і навіть з лікарняного ліжка координував евакуацію родин залізничників до безпеки, щоби залізничники могли не хвилюватись за близьких. Попри те, що його власна родина опинилась в окупації.
photo
photo
Віталій Никон
Машиніст тепловозу локомотивного депо Дарниця.
В ніч на 26 лютого 2022 маневровий тепловоз був обстріляний автоматними чергами у районі Повітрофлотського мосту. В тепловоз влучили чотири кулі. Дві з них – прямісінько в кабіну машиніста, а дві інші — в ланцюги живлення високовольтної камери, та вивели їх з ладу. Тепловоз отримав серйозне пошкодження. Машиніст тепловозу локомотивного депо “Дарниця” Віталій Никон та його помічник Ярослав Романчено за 15 хвилин виявили та усунули несправності і під обстрілами російських диверсантів підігнали локомотив на вокзал до евакуаційного поїзду.
Ярослав Романченко
Помічник машиніста локомотивного депо Дарниця.
В ніч на 26 лютого 2022 маневровий тепловоз був обстріляний автоматними чергами у районі Повітрофлотського мосту. В тепловоз влучили чотири кулі. Дві з них – прямісінько в кабіну машиніста, а дві інші — в ланцюги живлення високовольтної камери, та вивели їх з ладу. Тепловоз отримав серйозне пошкодження. Машиніст тепловозу локомотивного депо “Дарниця” Віталій Никон та його помічник Ярослав Романчено за 15 хвилин виявили та усунули несправності і під обстрілами російських диверсантів підігнали локомотив на вокзал до евакуаційного поїзду.
photo
photo
Сергій Павелко
Складач поїздів станції Чаплине Дніпровської дирекції залізничних перевезень.
24 серпня під загрозою повторного ракетного обстрілу станції Чаплине Придніпровської залізниці, поряд з палаючими, наче смолоскипи, вагонами, складачі поїздів Сергій Павелко та Євгеній Вороний станційним маневровим тепловозом перечепили вагони і вивели рухомий склад від пожежі та ракетних обстрілів на безпечну відстань.
Євгеній Вороний
24 серпня під загрозою повторного ракетного обстрілу станції Чаплине Придніпровської залізниці, поряд з палаючими, наче смолоскипи, вагонами, складачі поїздів Сергій Павелко та Євгеній Вороний станційним маневровим тепловозом перечепили вагони і вивели рухомий склад від пожежі та ракетних обстрілів на безпечну відстань.
photo
photo
Андрій Нечаєв
Монтер колії бригади з невідкладних робіт виробничого підрозділу Ніжинська дистанція колії.
Під час окупації, під ворожими обстрілами Андрій продовжував огляд своїх 13 км залізничних колій і штучних споруд. Після неодноразових затримань та допитів він знову щоденно ставав до роботи. Фіксував та передавав керівництву інформацію про переміщення ворога. Завдяки його пильності сапери знешкодили міну, що готувалась під великий вантаж.
Олександр Мартиненко
В.о. начальника Лиманської дистанції елект ропостачання.
Вранці 13 березня ворожий авіаудар по залізничному мосту на перегоні Брусін-Придонецька пошкодив контактну мережу. Усього лише за 4 години Олександр та його колеги приводили контактну підвіску та мережу в габарит рухомого складу, щоб ніщо не заважало проїхати поїзду. Впорались. Більше 600 пасажирів евакуаційного рейсу зі ст. Лиман виїхали у безпеку.
photo
photo
Олександр Яковенко
Електромеханік ст. Карлівка Полтавської дистанції електропостачання.
7 травня в трансформаторну підстанцію ст Карлівка влучила ракета. Щоб запобігти вибуху та погасити пожежу, Олександр майже прямо в полум'ї знеструмив трансформатор. Після відключення обладнання, розрахунок ДСНС локалізував пожежу. Обладнання врятували. Як і ритмічний залізничний рух на шляху до нашої Перемоги.
Андрій Сьомак
Машиніст залізничного водопостачання Харківської дирекції Центру будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд.
31 день тривала зміна машиніста залізничного водопостачання. 31 він день він самостійно цілодобово забезпечував роботу насосної станції головного водозабору, яка забезпечує водою всі підрозділи залізниці в Харкові. Попри запеклі бої та вибухи, що вимикали обладнання, Андрій щодня забезпечував водою локомотивное та вагонне депо, евакуаційні поїзди та людей.
photo
photo
Володимир Цикаленко
Машиніст тепловозу локомотивного депо Нижньодніпровськ-Вузол.
2 квітня при перевезенні важливої техніки та вантажів локомотивники помітили, що платформі для перевезення вантажів загорівся бортовий автомобіль. Щоби локалізувати пожежу, залізничники відчепили палаючу платформу і якнайшвидше вивезли її до найближчої станції. Там загоряння ліквідували бійці ДСНС.
Владислав Загоровський
Помічник машиніста тепловозу локомотивного депо Нижньодніпровськ-Вузол.
2 квітня при перевезенні важливої техніки та вантажів локомотивники помітили, що платформі для перевезення вантажів загорівся бортовий автомобіль. Щоби локалізувати пожежу, залізничники відчепили палаючу платформу і якнайшвидше вивезли її до найближчої станції. Там загоряння ліквідували бійці ДСНС.
photo
photo
Олена Французова
Начальник вокзалу станції Маріуполь.
До останньої хвилини роботи стільникового зв’язку жінка-оберіг маріупольців та залізничників організовувала перевезення пасажирів та збереження персоналу. "У мене з собою тут купа ключів від вокзалу. Якого скоро не буде. І від дому. Якого вже немає. Вони будуть зі мною. Бо це - моє життя"
Дмитро Музичук
Начальник залізничної станції Почайна Київської дирекції залізничних перевезень.
З 24 лютого в умовах бойових дій евакуювали з київських підприємств цистерни з небезпечними вантажами: аміаком, хлором та іншими. Та врятували Київ та киян від екологічної катастрофи та хімічного отруєння.
photo
photo
Тетяна Жукова
Заступник начальника станції залізничної станції Почайна Київської дирекції залізничних перевезень.
З 24 лютого в умовах бойових дій евакуювали з київських підприємств цистерни з небезпечними вантажами: аміаком, хлором та іншими. Та врятували Київ та киян від екологічної катастрофи та хімічного отруєння.
Наталія Неспосудня
Чергова по вокзалу Київ-Пасажирський.
Цілодобово забезпечувала безперебійну та стабільну роботу вокзального комплексу. Організувала роботу волонтерських центрів Надавала всебічну допомогу та координувала безпечну посадку пасажирів.
photo
photo
Анатолій Юрченко
Складач поїздів станції Почайна Київської дирекції залізничних перевезень.
З 24 лютого в умовах бойових дій евакуювали з київських підприємств цистерни з небезпечними вантажами: аміаком, хлором та іншими. Та врятували Київ та киян від екологічної катастрофи та хімічного отруєння.
Василь Крук
Складач поїздів станції Почайна Київської дирекції залізничних перевезень.
З 24 лютого в умовах бойових дій евакуювали з київських підприємств цистерни з небезпечними вантажами: аміаком, хлором та іншими. Та врятували Київ та киян від екологічної катастрофи та хімічного отруєння.
photo
photo
Тетяна Сірик
Чергова ст. Київ-Пасажирський.
В ніч на 27 лютого маневровий диспетчер ст. Київ-Пасажирський Анатолій Головатий та чергові станції Тетяна Сірик та Оксана Шубіна, складачі поїздів Валерій Попович і Ярослав Гурін під перехресним вогнем організовували та забезпечували виставлення локомотивів та тепловозів під евакуаційні поїзд. Прямо в диспетчерський одна куля влучила в резервний пульт, інша просвистіла в міліметрі від скроні чергової Сірик, зрізала і підпалила Тетяні волосся. Та всі состави були подані, змогли забезпечити евакуацію пасажирів.
Анатолій Головатий
Маневровий диспетчер ст. Київ-Пасажирський.
В ніч на 27 лютого маневровий диспетчер ст. Київ-Пасажирський Анатолій Головатий та чергові станції Тетяна Сірик та Оксана Шубіна, складачі поїздів Валерій Попович і Ярослав Гурін під перехресним вогнем організовували та забезпечували виставлення локомотивів та тепловозів під евакуаційні поїзд. Прямо в диспетчерський одна куля влучила в резервний пульт, інша просвистіла в міліметрі від скроні чергової Сірик, зрізала і підпалила Тетяні волосся. Та всі состави були подані, змогли забезпечити евакуацію пасажирів.
photo
photo
Оксана Шубіна
Чергова ст. Київ-Пасажирський.
В ніч на 27 лютого маневровий диспетчер ст. Київ-Пасажирський Анатолій Головатий та чергові станції Тетяна Сірик та Оксана Шубіна, складачі поїздів Валерій Попович і Ярослав Гурін під перехресним вогнем організовували та забезпечували виставлення локомотивів та тепловозів під евакуаційні поїзд. Прямо в диспетчерський одна куля влучила в резервний пульт, інша просвистіла в міліметрі від скроні чергової Сірик, зрізала і підпалила Тетяні волосся. Та всі состави були подані, змогли забезпечити евакуацію пасажирів.
Валерій Попович
Складач поїздів ст. Київ-Пасажирський.
В ніч на 27 лютого маневровий диспетчер ст. Київ-Пасажирський Анатолій Головатий та чергові станції Тетяна Сірик та Оксана Шубіна, складачі поїздів Валерій Попович і Ярослав Гурін під перехресним вогнем організовували та забезпечували виставлення локомотивів та тепловозів під евакуаційні поїзд. Прямо в диспетчерський одна куля влучила в резервний пульт, інша просвистіла в міліметрі від скроні чергової Сірик, зрізала і підпалила Тетяні волосся. Та всі состави були подані, змогли забезпечити евакуацію пасажирів.
photo
photo
Ярослав Гурин
Складач поїздів ст. Київ- Пасажирський.
В ніч на 27 лютого маневровий диспетчер ст. Київ-Пасажирський Анатолій Головатий та чергові станції Тетяна Сірик та Оксана Шубіна, складачі поїздів Валерій Попович і Ярослав Гурін під перехресним вогнем організовували та забезпечували виставлення локомотивів та тепловозів під евакуаційні поїзд. Прямо в диспетчерський одна куля влучила в резервний пульт, інша просвистіла в міліметрі від скроні чергової Сірик, зрізала і підпалила Тетяні волосся. Та всі состави були подані, змогли забезпечити евакуацію пасажирів.
Євген Ясько
Машиніст електровоза виробничого підрозділу локомотивне депо Київ-Пасажирський.
Поїзд Київ-Рахів з 12 переповненими пасажирськими вагонами попав під обстріли. Одна з ракет вибухнула зовсім поруч. На локомотив впали електричні дроти. Машиністи застосували екстрене гальмування. Маневрували локомотивом, щоб уникнути ураження струмом. Поїзд було перевезено на інші колії Коростенського парку. І поїзд пішов далі, скоріше від обстрілів, рятуючи наших пасажирів від вибухів, куль та паніки.
photo
photo
Іван Рішан
Помічник машиніста електровоза локомотивного депо Київ-Пасажирський.
Поїзд Київ-Рахів з 12 переповненими пасажирськими вагонами попав під обстріли. Одна з ракет вибухнула зовсім поруч. На локомотив впали електричні дроти. Машиністи застосували екстрене гальмування. Маневрували локомотивом, щоб уникнути ураження струмом. Поїзд було перевезено на інші колії Коростенського парку. І поїзд пішов далі, скоріше від обстрілів, рятуючи наших пасажирів від вибухів, куль та паніки.
Андрій Карісов
Машиніст електропоїзда моторвагонного депо Фастів-1 помічник машиніста електропоїзда.
02 березня уламок ворожої крилатої ракети влучив під час його відправлення в електропоїзд . Локомотивна бригада не запанікувала. Не розбіглась. Людей евакуювали, а палаючий електропоїзд довели до основного депо для його подальшого відновлення.
photo
photo
Анатолій Канцидайло
Черговий моторвагонного депо Фастів-1.
02 березня уламок ворожої крилатої ракети влучив під час його відправлення в електропоїзд . Локомотивна бригада не запанікувала. Не розбіглась. Людей евакуювали, а палаючий електропоїзд довели до основного депо для його подальшого відновлення.
Леся Сорокопуд
Чергова по станції Київ-Пасажирський.
Працювала цілодобово декілька тижнів під час масової евакуації пасажирів Організовувала роботу та ефективну взаємодію з працівниками поліції для першочергової посадки жінок та дітей, особисто координувала роботу підлеглих працівників для безпечної посадки дітей та пасажирів з інвалідністю.
photo
photo
Яна Рожанська
Заступник начальника станції Васильків.
Цілодобово проводила роботу з подачі вагонів та оформленню важливих перевізних документів на небезпечні вантажі для передислокації їх в безпечні регіони України.
Максим Краснокутський
Начальник Основ`янської дистанції колії.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
photo
photo
Дмитро Гавриленко
Шляховий майстер Основ`янської дистанції колії.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
Іван Дзеган
Бригадир з поточного утримання й ремонту колій та штучних споруд Основ`янської дистанції колії.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
photo
photo
Сергій Хряпін
Монтер колії Основ`янської дистанції колії.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
Сергій Санін
Монтер колії Основ`янської дистанції колії.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
photo
photo
Геннадій Тітов
Монтер колії Основ`янської дистанції колії.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
Віталій Чичуга
Бригадир з поточного утримання й ремонту колій та штучних споруд Основ`янської дистанції колії
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
photo
photo
Дмитро Курганніков
Майстер шляховий Основ'янської дистанції коліі.
Під постійними обстрілами на перегонах Харківщини бригада колійників без вихідних та відпочинку відновлювала колії, замінювали пошкоджені бомбардуванням рейки, розчищала шляхи. Все для забезпечення евакуації та безпеки руху поїздів.
Підтримай сім’ї залізничників, які постраждали під час війни